Поиск

Биография

Политическая деятельность

ОИО №52

Депутатские обращения

ВААП

Благотворительность

Архив материалов

Парламентаризм

Міністр інфраструктури Володимир Козак та народний депутат Ігор Шкіря провели розширену нараду

22 декабря 2013 года

Міністр інфраструктури Володимир Козак та народний депутат Ігор Шкіря провели розширену нараду

Міністерство інфраструктури та Всеукраїнська асоціація автоперевізників (ВААП) окреслили напрямки співпраці, спрямованої на розвиток автотранспортної галузі, у 2014 році. Відповідні заходи затверджено на засіданні за участю Міністра інфраструктури України Володимира Козака і президента ВААП народного депутата України Ігоря Шкірі.

За дорученням Міністра інфраструктури, на початку року буде проведено низку перевірок профільних управлінь обласних адміністрацій, територіальних відділень Укртрансінспекції з метою оцінки ефективності роботи контролюючих органів по виведенню з ринку перевізників, які здійснюють перевезення пасажирів у регулярному сполученні під видом регулярних спеціальних чи нерегулярних.

«Упродовж лютого, за пропозицією президента ВААП, ми проведемо відповідний "місячник" боротьби із недобросовісними учасниками перевізного процесу. Буде залучено місцеві відділення ВААП, Укртрансінспекції, ДАІ, обласні адміністрації. У нас є професійна спільна команда, якій під силу навести лад у цій галузі», – наголосив Володимир Козак. Він підкреслив, що за підсумками цієї роботи у І кварталі, буде надано об’єктивну оцінку діяльності контролюючих органів й у разі потреби проведено кадрові зміни.

Учасники спільного засідання наголосили, що сьогодні для роботи перевізників виключно у правовому полі розроблені та діють усі необхідні нормативні акти. «На сьогодні для припинення практики здійснення так званих “нелегальних” перевезень нормативних документів більш ніж достатньо. Тому зараз посилена увага приділятиметься не новим документам, а реальним результатам роботи відповідальних за організацію та контроль пасажирських перевезень», – зазначив перший заступник Міністра інфраструктури Костянтин Єфименко.

За словами директора Департаменту автомобільного транспорту Дмитра Петухова, щоб не допускати регулярні перевезення пасажирів під виглядом інших видів перевезень, встановлено вимоги, яких мають дотримуватись як організатори, виконавці перевезень, так й контролюючі органи. «Для регулярних спеціальних перевезень – це паспорт маршруту, нерегулярних перевезень – типовий договір і обмежена частота поїздок до двох на тиждень, а перевезення для власних потреб повинні бути підтверджені трудовими відносинами між перевізником і пасажиром та виробничою необхідністю», – наголосив він.

Значної уваги наступного року також потребує забезпечення перевезень пільгових категорій громадян. Зокрема новою редакцією проекту Закону України вже передбачено ефективну систему компенсації збитків перевізників за пільгові перевезення, заплановано розробити нормативно-правові документи щодо питання переходу до адресної грошової допомоги громадянам, що мають право на пільговий проїзд в автотранспорті, та затвердити Методику обліку пільгових перевезень громадян на автомобільному транспорті.

Ще одно важливе питання – оновлення рухомого складу. Для цього планується передбачити у Державному Бюджеті видатки на покриття витрат, пов’язаних із компенсацію відсоткової ставки кредитів перевізникам на купівлю вітчизняних автобусів.

Також у 2014 році Мінінфраструктури продовжить роботу з удосконалення інших норм законодавчої бази, якою регулюється ринок автомобільних перевезень,  зокрема щодо створення ринкових умов діяльності автостанцій, сертифікації матеріально-технічної бази, затвердження типового договору між організатором перевезень та автомобільним перевізником на регулярних маршрутах тощо.

За інформацією Міністерства інфраструктури України


Пресс-служба

Другие материалы по теме

РАЗВЕРНУТЬ / СВЕРНУТЬ