Поиск

Биография

Политическая деятельность

ОИО №52

Депутатские обращения

ВААП

Благотворительность

Архив материалов

Парламентаризм

Ігор Шкіря вимагає прискорити прийняття документів, необхідних для стабілізації роботи автотранспортної галузі

9 апреля 2015 года

Ігор Шкіря вимагає прискорити прийняття документів, необхідних для стабілізації роботи автотранспортної галузі

07 квітня народній депутат Ігор Шкіря провів засідання підкомітету з питань автомобільного транспорту Комітету Верховної Ради України з питань транспорту за участі фахівців автотранспортної галузі та керівників ВГО «ВААП» та «Укравтотрансу». Під час наради розглядались законопроекти, які знаходяться на розгляді в підкомітеті з питань автомобільного транспорту, а також питання та пропозиції громадськості щодо стабілізації економічного та соціального стану галузі автомобільних перевезень.

В своєму виступі стосовно першочергових змін до законодавства України, необхідних для стабілізації ситуації в галузі автомобільного транспорту Президент ВГО «ВААП» та «Укравтотрансу», народний депутат України  Ігор Шкіря відзначив: «Департамент тільки декларує, а не проводить реформи. Так, за минулий рік не прийнято жодного нормативно-правового акта, який би був спрямований на поліпшення ситуації в галузі, а ті акти, які були в розробці ще на початку 2014 року (наприклад, нова редакція Закону України «Про автомобільний транспорт») були відкликані без належного обґрунтування і спиралися на думку лише однієї людини – директора Департаменту автомобільного транспорту Сергія Доброхода. Такі дії керівника Департаменту обурили перевізників, тому що над новою редакцією зазначеного закону 2 роки працювала робоча група, в яку входили найдосвідченіші фахівці від державних установ, професійних громадських та галузевих профспілкових організацій».

«На сьогоднішній день Департаментом автомобільного транспорту опублікований на сайті міністерства проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України (щодо реформування системи державного контролю і регулювання діяльності автомобільного та міського електричного транспорту), який має популістський характер, не вирішує основних проблем автотранспортників і потребує суттєвих доопрацювань», – наголосив Ігор Шкіря.

Під час засідання Віце-президент ВГО «ВААП» Володимир Вакуленко висловився стосовно внесення змін до законодавства України щодо посилення боротьби з так званими «нелегальними» перевізниками, зазначивши, що на сьогоднішній день тіньовий ринок таких перевезень становить більше 40 млрд. гривень на рік. Тому якнайшвидше потрібно приймати радикальні рішення по вирішенню вищевказаного питання та формувати «Дорожню карту» щодо вирішення проблемних питань галузі пасажирського автомобільного транспорту, яка задекларована Міністерством інфраструктури України на нараді 17 березня 2015 року.

Присутній на нараді Радник Міністра інфраструктури Роман Хміль, він же був представлений як кандидат на посаду керівника департаменту автомобільного транспорту, довів до відома всіх присутніх, що через місяць (на 10 травня) Міністерство представить дві «Дорожні карти» щодо вирішення проблемних питань галузі пасажирського автомобільного транспорту, одна стосовно автомобільних доріг України, а інша стосовно автомобільного транспорту.

Заступник Міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Оксана Рейтер відзначила, що Мінекономрозвитку спільно з Мінінфраструктури розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548», покликаний на удосконалення тарифоутворення у сфері пасажирських перевезень. Відповідний проект вже прийнято на засіданні Уряду, але через бюрократичні процедури він буде висвітлений на сайті Уряду та Мінінфраструктури  пізніше.

Оксана Рейтер також довела до відома присутніх, що Міністерством розроблено та висвітлено на сайті для обговорення проект Закону України «Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту у відповідність з актами Європейського Союзу». Цей проект отримав критичні зауваження присутніх керівників галузевих громадських організації, які наполягали на тому, що такий  проект Закону не вирішує проблемних питань галузі пасажирського автомобільного транспорту загального користування. Віце-президент «Укравтотрансу» Петро Овчар відзначив, що фахівці громадськості неодноразово опрацьовували та приймали участь в робочих нарадах стосовно обговорення вищевказаного проекту Закону України «Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту у відповідність з актами Європейського Союзу». Однак жодних наданих громадськістю пропозицій та зауважень, в проекті висвітленому на сайті міністерства 30 березня 2015 року, не враховано, тому цей проект потребує суттєвих доопрацювань.

Наприкінці засідання підкомітету Президент ВГО «ВААП» та «Укравтотрансу», народний депутат України  Ігор Шкіря  зауважив: «Загальнодержавна програма розвитку та вдосконалення транспорту була передбачена ще в редакції Закону України "Про автомобільний транспорт" за 2001 рік. Відтоді змінилося 4 міністра. Але проблеми не вирішені. Тому Програма вкрай потрібна, аби новому керівництву галузі кожен раз не розповідати про ті кроки, які терміново необхідно вжити для виведення галузі з кризи. Процес створення цієї Державної Програми, яка дозволила б підвищити якість та рівень безпеки перевезень вантажів і пасажирів, у тому числі соціально вразливих, затягнувся майже на 14 років. Тому вкрай необхідно внести зміни в Закон, які встановлять або чіткі терміни затвердження такої програми, або підвищать відповідальність посадових осіб за бездіяльність щодо цього питання».


Пресс-служба

Другие материалы по теме

РАЗВЕРНУТЬ / СВЕРНУТЬ