Поиск

Биография

Политическая деятельность

ОИО №52

Депутатские обращения

ВААП

Благотворительность

Архив материалов

Новости - ВААП

ВААП взяла участь у нараді автоперевізників під головуванням Міністра інфраструктури (ФОТО)

9 марта 2014 года

ВААП взяла участь у нараді автоперевізників під головуванням Міністра інфраструктури (ФОТО)
Уряд запровадить прозорі правила роботи для малого та середнього бізнесу, зокрема й у транспортному секторі економіки, із двосторонньою безумовною відповідальністю як держави, так і підприємців. Про це під час наради із представниками громадських організацій автотранспортної і дорожньої галузі розповів Міністр інфраструктури України Максим Бурбак.
 
«Уряд спиратиметься у своїй політиці на відродження малого та середнього бізнесу, тому що це – основа заможної держави. Наше завдання – економічне відновлення через реструктуризацію економіки шляхом створення належних умов і правил гри для цих підприємців: коли держава виконує свої зобов’язання, а бізнес – свої. Зараз, як зазначалося, Уряд йтиме на непопулярні кроки задля подолання глибокої економічної та суспільної кризи в державі. Формування нової системи влади базуватиметься на принципах верховенства права, відкритості та прозорості діяльності органів державної влади. Треба викорінити корупцію, повернути віру людей у державу», – сказав Максим Бурбак.
 
Він наголосив, що наразі за відсутності фінансування влада не даватиме багато обіцянок про розгортання нових інфраструктурних проектів, будівництво доріг чи закупівлю рухомого складу. Прийнято рішення про жорстку економію бюджетних коштів. Зокрема планується перегляд діючих пільг, цін і тарифів із запровадженням адресних дотацій. «Якщо ми зменшуємо кількість пільг, сприяючи роботі пасажирського транспорту, очікуємо й зворотної відповідальності. Це й працевлаштування водіїв у рамках законодавства, й виплата «білої» заробітної плати тощо. Правил має дотримуватись кожна зі сторін», – зазначив Міністр.
 
У цілому під час наради було обговорено усі проблемні питання, що турбують автоперевізників: тарифи, умови проведення конкурсів, розподіл та видача дозволів, габаритно-ваговий контроль, державні перевірки, будівництво й ремонт автошляхів тощо. У зустрічі взяли участь майже 500 представників громадських організацій – ВААП, АсМАП, Федерації роботодавців транспорту та інших. Міністр закликав кожного брати активну участь у реформуванні економіки.
 
Варто відзначити, що, користуючись складною політичною та економічною ситуацією в країні, активізували свою так звані представники автоперевізників з різних регіонів України. Вони начебто представлють інтереси підприємців з усієї держави, але насправді відстоюють власні фінансові оборудки, репрезентуючи одну-дві компанії. Користуючись приходом нового Міністра, такі громадські діячі просто намагаються урвати собі шматок влади. І на це присутні просили звернути увагу Максима Бурбака.
 
Під час наради Президент найбільшої автотранспортної організації України – ВГО ВААП Ігор Шкіря окреслив основні на сьогодні проблеми галузі пасажирських автоперевезень – присутність на ринку нелегалів, застарілий рухомий склад, безпека перевезень та тарифи. З приводу останнього пункту Президент ВААП запропонував свій шлях вирішення проблеми. «Вважаємо за необхідне, на першому етапі, передати повноваження формування тарифної політики  на центральний орган – Міністерство інфраструктури. Це дозволить одночасно зрівняти і підняти тарифи в усіх областях України. А на другому етапі тарифи на приміські та міжміські внутрішньообласні перевезення і зовсім відпустити. За часів попередньої влади питання тарифів не обговорювалось, насамперед, з політичних мотивів – багато губернаторів на місцях були категорично проти. Але сподіваємося, що новий уряд почує перевізників. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк вже говорив про необхідність вільних тарифів», – наголосив Ігор Шкіря.
 
 
 
 
 

Пресс-служба

Другие материалы по теме

РАЗВЕРНУТЬ / СВЕРНУТЬ