Поиск

Биография

Политическая деятельность

ОИО №52

Депутатские обращения

ВААП

Благотворительность

Архив материалов

Новости - ВААП

ВААП звернулась до Президента та Мінінфраструктури із рекомендацією на звільнення голови Укртрансінспекції

20 декабря 2013 года

ВААП звернулась до Президента та Мінінфраструктури із рекомендацією на звільнення голови Укртрансінспекції

Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників (ВААП) просить Президента України та Міністерство інфраструктури звільнити з займаної посади голову Державної інспекції на наземному транспорті. Автомобілісти нарікають, що цей орган останнім часом фактично не виконує покладені на нього завдання. Більш того, Укртрансінспекція всіляко ставить палки у колеса розвитку офіційних автоперевізників.

Зазвичай своє зібрання всеукраїнська асоціація автоперевізників проводить після розширеної наради із міністром Козаком. Але цього разу сталось навпаки. Як виявилось, зовсім не випадково. Адже на загальних зборах ВААП автоперевізники знову висловили крайнє невдоволення діями працівників Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті.

«Свого часу з ініціативи ВААП створювалася інспекція. Створювалася вона з однією метою – для боротьби із зародженням явища нелегальних перевізників. Ми, завдяки покійному Кирпі (Георгій Кірпа – Міністр транспорту та зв’язку України з 2002 по 2004 рр – ред.), створили інспекцію, яка мала покласти край цьому беззаконню і дала вільно працювати автоперевізникам України. Що зрештою вийшло? Інспекцію створили, однак під її керівництвом кількість нелегалів збільшилася в десятки разів. Нелегальні перевезення стали годівницею і для інспекції, і для інших правоохоронних структур, які повинні були з цим злом боротися. І сьогодні – через десяток років з часу створення інспекції, у нас немає нормальних міжобласних перевезень, у нас немає нормальних внутрішньообласних перевезень. У нас з’явилася нелегальна маршрутна мережа, яка розвалює роботу і перевізника , і автостанцій», – заявив віце-президент ВААП Володимир Вакуленко.

Скарги на дії співробітників Укртрансінспекції сипляться практично з усіх регіонів нашої держави. Наразі замість допомоги в роботі офіційним перевізників, транспортні інспектори піддають їх численним перевіркам із накладенням переважно безпідставних штрафних санкцій. Більш того, доволі часто це відбувається із метою просування у конкурсах так би мовити потрібних перевізників, котрі не відповідають законодавчим умовам, встановленим урядом.

«Члени ВААП та об’єднання роботодавців "Укравтотранс" працюють не для того, аби годувати чиновників, а для того, аби утримувати свої родини. Укртрансінспекція створена для того, аби наводити лад. І не лише із нелегальними перевезеннями. Не торгувати дозволами, а щонайменше організувати їх правильну видачу. Не банкувати конкурсними комітетами та обривати можливості легальним перевізникам перед проведенням конкурсів. На сьогодні інспекція стала інструментом гальмування розвитку автомобільного транспорту в Україні», – заявив президент ВААП, народний депутат України Ігор Шкіря.

Підсумок же емоційного обговорення автоперевізниками роботи Укртрансінспекції ледь не сенсаційний. В результаті голосування всіх членів Ради ВААП та об’єданння роботодавців автотранспорту «Укравтотранс» було схвалено рішення про звернення до Президента України та Міністерства інфраструктури про звільнення з займаної посади керівника Державної інспекції на наземному транспорті Євгена Пронченка. «За» проголосували практично одноголосно. Утримався лише голова Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства Олег Хмарний, який заявив що не має на це делегованих повноважень від членів свого об’єднання.


Пресс-служба

Другие материалы по теме

РАЗВЕРНУТЬ / СВЕРНУТЬ